Jeugddamkampioenschappen voor Wapenveld en Omstreken !

Damclub Ons Genoegen organiseert ook dit jaar weer het open jeugddamkampioenschap voor Wapenveld en omstreken. Het toernooi wordt gespeeld op maandag 7, 14 en 21 juni 2010 in Sporthal ?t Olde Veld, W.H. v.d. Pollstraat 1, in Wapenveld.

Ook dit jaar wordt er gespeeld in twee verschillende groepen, ingedeeld op speelsterkte. Iedereen tussen 6 en 19 is van harte welkom om hieraan deel te nemen. Iedere maandag om 18.30 uur word je verwacht! Dan zal er volop gespeeld worden voor de titel Jeugddamkampioen van Wapenveld en Omstreken. Het duurt steeds tot uiterlijk 20.00 uur.

Voor meer informatie kun je ook contact opnemen met Paul Borreman, tel. 038-4479960. Kijk ook eens op onze website: www.damclub-onsgenoegen.nl. Je kunt je opgeven door een mailtje te sturen met jouw naam en adres naar e.bakker41@chello.nl, of door op 7 juni voor 18:30 uur aanwezig te zijn. Kom je gewoon lekker een paar partijtjes dammen. Wie weet win jij dan ook wel een mooie beker!

De wisselbeker is al 2 jaar in handen van Vincent Houtjes, de 9-jarige dammer die vorige
week Nederlands Kampioen bij de welpen wist te worden. Als hij ?m dit jaar ook weet te winnen, dan mag hij ?m houden. Dat is in de geschiedenis van damclub Ons Genoegen nog niet voorgekomen...

Wie houdt Vincent tegen??

Geplaatst op vrijdag 28 mei 2010 door cor